kolmapäev, 26. oktoober 2016

Minu suvi

Tere, minu armas blogi!

Minu suvi möödus fantaastiliselt, sain käia erinevates kohtades ja ringi vaadata nende kauneid hooneid. Käisin juuni lõpus Viljandis, Kurgjal olevat muuseumit, Vatlas ja Virtsus Jaanipäevat pidamas. Vahepeal käisin rannas ka, kuna ilmad olid palavad.
Juuli algul läksin vanematega ja õega Lätti, seal aga sai käidud mitmete kaubanduskeskustesse. Kui kuu lõpp saabus läksin Raplasse, et tähistada tädi pulmaaastapäeva.
Augusti kuu oli super! sest 4.- 6. August toimus Pärnu rannas Weekend Festival Baltic kus ma ka osa võtsin. Seal sai seda muusikat nautida ning sõita ilmarattaga, seal istudes sai seda imeilusat lava vaade vaadata.
Läti poole sõites.
Teades et suvevaheaeg on lõppemas käisin ka veel oma viimasele suvetrippile, läksin Tartusse, Valka, Otepääle, Tallinnassse ja Raplasse ning oma viimastele nädalatele veetsin aega oma sõpradega.
Minu meelest oli see kõige parem suvi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar